Live life for the moment because everything else is uncertain!

Hearing those words it makes me weak

Heeeeeey, skola idag, typ som vanligt. Första lektionen hade vi matte, sen rast och så nutidsfrågor och sen hade vi so, ska jobba med franska revolutionen, fick välja arbetet själv, fick välja mellan massa olika, haha. Efter so'n var det lunch, då åt jag lite bröd, sen gick jag och Sandra och köpte kaffe, efter lunchen hade vi mest information, fast skulle varit studietid, sen satt jag och ritade till typ tjugo i två, då satte jag mig vid datorn, tills bilden började, på bilden ritade jag en katt och så började jag på en varg, hm. Efter skolan gick jag och mötte Alex och vi satt och tog det lungt i skolan tills vi gick till Oskarpluttens dagis och väntade typ 2 minuter på Klas som skulle hämta oss och Oskar, när vi kom hem hade vi möte med soc, det gick väl sisådär, efter var jag ganska.. deppig.. Typ, sen åkte jag och Klas till insjön och köpte en plånbok till mig - det behövdes! min var flera år gammal och jag hatar den. Sen åkte vi och handlade, sen hem och så tittade jag på gamla bilder med morsan och Lina, efter det käkade vi kvällskäk och sen satte jag mig här, snart gå och tvätta håret, jesus, ser ut som ett .. skatbo, haha. Nej, men ja, sen ska jag äta lite turkisk peppar och så kanske vi spelar kort sen, men ja, ha det bra? Hejdå.
(du vet att jag alltid finns här, finaste, alltid, alltid, alltid. Du är aldrig ensam. Ily)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback