Live life for the moment because everything else is uncertain!

Höstloooooov..

Det är så jävla härligt med lov, underbart, bara ordet ''Lov'' får mig att le.. Har mina kusiner Robin och Nellie här också.
Igår så satt vi inne vid datorn och teven hela dagen (Måndag) Idag får vi se vad som händer, ska blogga lite, sen kanske vi gör nått? Vi tre är ensamma hemma. Och igår var vi det, fast då var Elias och Alexandra också här. Jag ska nog sätta min kamera på laddning, kolla klart på lite saker på datorn sen kanske hoppa in i en dusch.. Höstlov ♥ Även fast jag inte har så mycket att göra så har jag rätt till att ha höstlov, jag har pluggat ihjääääl mig sen skolan började. Jag får knappt satsa på bara G i svenskan och engelskan. Hm, jag har kommit rätt långt och har för lite kunskapsluckor, jag borde ha mer, med tanke på hur min skolgång varit. Nu ska jag fortsätta med mitt, hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback