Live life for the moment because everything else is uncertain!

I våra hjärtan finns du kvar, föralltid ♥

När vi tände ljus igår på kyrkogården, då tänkte jag på dig, Adam.
Jag önskade att du skulle se det, det var så vackert.
Allting var upplyst, jag önskade att du skulle vara där,
Jag vet hur jävligt du hade det, jag vet inte hur det kändes,
men jag kan tänka mig det. Jag önskar jag kunde spola tillbaka
tiden, sudda ut all sorg som fanns i ditt liv, jag önskar jag kunde
tagit hem dig, låtit dig bo hos mig, för jag vet att du inte hade det
bra. Jag önskar jag kunde göra någonting för att få dig i liv igen.
Men aldrig har någon lyckats med det, det är över ett år sen
som du dog, det är så jävla sorgligt, för du var ung och hade
hela livet framför dig, varför försvann du, varför, varför, varför?
Vi saknar och älskar dig, Adam.
Och jag kommer minnas dig, för resten av mitt liv,
jag kommer aldrig att glömma dig. R.I.P, himlens vackraste ängel. ♥
Jag önskar att det aldrig hänt, den där dagen
Fick ett samtal på kvällen, hela natten låg jag vaken
Jag tänkte på vart du skulle komma efter livet
Jag vet inte vart du finns, men jag fortsätter och skriver
Vill att du ska veta, vi saknar dig fortfarande
Vill ha ett svar varför, men ingen kan förklara det
Men jag ber för dig i himmlen och hoppas att du trivs där
För utan dig här, är det inte samma värld
ag önskar att det aldrig hänt, den där dagen
Fick ett samtal på kvällen, hela natten låg jag vaken
Jag tänkte på vart du skulle komma efter livet
Jag vet inte vart du finns, men jag fortsätter och skriver
Vill att du ska veta, vi saknar dig fortfarande
Vill ha ett svar varför, men ingen kan förklara det
Men jag ber för dig i himmlen och hoppas att du trivs där



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback