Live life for the moment because everything else is uncertain!

She makes this feel so right

Var i Gustavs igår, åt typ asmycket glass, samma igår kväll, då såg jag även harry potter filmen, sista, alltså tittade på både första och andra delen. Den var skitbra! Jag ♥ Harry Potter filmerna. Även böckerna är grymt bra.
Åt jätte mycket godis till filmerna också..


Idag däremot, gick jag upp vid 20 i tolv, starta en maskin, sen ut och hjälpte till att ta ner studsmattan och bära sakerna till garaget. Efter det gick vi in och fikade, sen hängde jag upp tvätt och slängde i lite mer, sen gick jag runt och gjorde ingenting och nu sitter jag här. Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, kolla lite fb och sen drar jag nog. Vi ska till affären vad jag vet.. Så... Hejsvejs!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback