Live life for the moment because everything else is uncertain!

Svar på frågestunden från igår :)

Fick lite frågor iallafall, det var ju kul.

- Av Lulleboi:
hur går det i skolan för dig? :)
ochochoch i detdär hemmet? :)
tycker du om detdär hemmet? : DD
jag saknar dig!<3 /din laura!
hur går det i skolan för dig? :)
ochochoch i detdär hemmet? :)
tycker du om detdär hemmet? : DD
jag saknar dig!<3 /din laura!
Svar: Det går bra, faktiskt.
Och i det där hemmet, som du säger, det går jättebra det med.
Och ja, jag tycker om det, haha :)
Jag saknar dig också! ♥

- Av Ciciboi:
va gör du på fritiden då?

Svar: tjalol, jag chillar mest, dator, tv, musik.

- Av Sandra:
vad gör du på fridtiden??
vad brukar du göra på helgena för uton att sova??
vad gillar du vädret nu??
länktar du till jul??
vill du ha snö igen??
är du trött just nu??
Svar: Hej sandra! På fritiden - titta svaret ovanför :)
På helgerna så är jag antingen hemma i Viken eller umgås med the family!
Jag gillar inte vädret som är nu, för blött och kallt och grått.
Jag längtar till jul som satan, älskar julen!
Ja, jag vill att snön kommer tillbaka.
Ja, jag är skittrött!

- Av Louise:
vad ska du göra i helgen?
hur mår du idag?
tycker du att det ska vara snö nu?
vad tycker du om att det oskade?

Svar: Tjenare fan. Jag ska chilla med syrran.
Jag mår bra idag, tack.
Jag tycekr att det ska vara snö, ja.
Det var helt sjukt att det började åska, den 30 november. shitlol.

- Av Petra
Berätta när du kissade på dig senast :D

Svar: tja, petra. ja, när kissade jag på mig senast?
Kommer fan inte ihåg, måste varit i 1an eller någonting senast? Haha..

- Av Alexandra
Vart hade du sex första gången?
Vad vill du ha i julklapp?
Vart är du kittligast?
Finns det någon i din klass som är dryg?
Vem är den snyggaste i din skola?
Tycker du om korsningarna på väg till och från skolan?
Kan du tyska?
Har du fuskat på prov någon gång?

Svar: I min säng, hahahaa..
Jag vill ha en Samsung galaxy s2.
Jag tänker inte säga det, då kommer alla kittla mig sen.
Hahah, dryg, ja, det finns det.
Vem som är den snyggaste på skolan? Hm, jag vet inte. Måste vara
en av estetarna, men ändå, jag är inte intresserad..
Nej, jag hatar dom, HATARHATARHATAR.
Jag kan lite tyska.
Jag har fuskat jättemånga gånger..

Tack för alla frågor, kommer nog fler frågestunder fram över!
Tack och hej :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback