Live life for the moment because everything else is uncertain!

• Tuesday!

Ja, idag är det tisdag och jag sov till klockan tolv, hade sovmorgon till tio och försov mig och jag slutar.. 1 eller 2 idag? Så jag var hemma, så det jag gjorde när jag gick upp var att vika lite kläder, hänga in kläder i torkskåpet, och slänga i en ny maskin, sen åt jag macka med Lina och sen tittade jag på teve till ungefär.. kvart över två, då gick jag in och hängde upp tvätten som var klar och slängde in badrumsmattorna i tvättmaskinen och sen dammsög jag inne i badrummet och sen gav jag deguerna och kaninerna mat och sen nyss satte jag mig här och började blogga, haha, jag älskar att blogga. Kan vara för att jag tycker om att skriva.

Snart är det julafton, bara 1 månad och 2 dagar kvar, jag längtar till helgen också, för då ska vi julpynta och det är första advent + att syrran fyller år och det betyder bara i mina ögon : TÅRTA, ja, jag älskar tårta. Haha. Och sen tänder dom alla julbelysningar inne på Noret och ja, morsan kommer hit och sen kanske vi ska åka till ikea? Ingen aning ang det.

Dessutom saknar jag Anna nu, jag vill vara med henne, nu på en gång. För det var längesen vi träffades nu, för längesen, det gör ont, typ. Det finns ingen saknad jag kännt så stor som den, seriöst. Jag var ju med henne varje dag nästan i 7an och 8an, det saknar jag, jag saknar sommaren 2010 när jag var hos henne nästan hela tiden, det var underbart.
Men snart ska vi träffas igen och jag ska leta efter en julklapp att köpa till henne ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback