Live life for the moment because everything else is uncertain!

You know that I’m a crazy bitch

Skolan idag gick bra, efter nyhetskryssen som vi skulle göra, så hade vi so, men jag behövde inte jobba, för jag är klar med Andra Världskriget, så jag ska göra prov på måndag i det och sen börjar jag med något nytt på tisdag. Historia, såklart. Jag får välja själv. Efter so'n var det lunch och då gick jag och Sandra in på noret, gick först till banken, för hon skulle hämta ut pengar, sen bjöd hon på pommes på mitti och sen gick vi till lundells,(där har dom block, pennor, sudd, mappar, pärmar, böcker, osv. ) typ som.. Bokia kanske? Äsch, efter det gick vi till skolan och så satt jag mest och rensade mina saker och sånt och så hade mattespel typ, det var sjukt kul, det är nått kortspel med gånger, jag och sandra fuskade två gånger, men ändå förlorade vi? Ja, det var iallafall kul. Efter det så snackade jag och Sandra lite om idrotten och sen så gick jag och Lollo till bilden, där skulle jag rita av Marilyn Monroe, så jag var tvungen att gå till biblioteket och fråga biblotikarien om hjälp att förstora en bild och sen ritade jag bara av lite av ögonen och håret på papper på ett ljusbord, sen så fyllde jag i resten och ritade i lite färger och sånt, blev klar på typ en timme, nästa gång ska jag kanske göra Elvis, för det var grymt kul att göra ''porträtt'' - Ja, jag älskar bild och det är väääldigt konstigt att jag inte har godkänt i det, även fast jag hade det när jag gick ut 8an.. Men ja, efter bilden mötte jag syrran och vi gick hem och Christina och Arne var här, dom hade hämtat lilla Oskar på dagis för att han hade ramlat och gjort illa sig, stackarn.. Christina stod och stekte pannkakor och dom var grymt goda, åt tre på raken faktiskt, efter ett tag åkte dom och jag städade badrummet och dammsög och sånt, sen satte jag mig vid Lina och Klas dator och spelade spel på facebook och sen kollade jag på tv, Family Guy och 2½ Men. Nu ska jag faktiskt gå och äta någonting, sen får vi se vad jag gör, kommer inte kunna sova, det vet jag lungt... Berättar imorn varför. Hejdå!
Jag älskar dig, lillskit



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback