Live life for the moment because everything else is uncertain!

♥ - Kommer inte på någon rubrik alls.

Idag har jag varit i skolan heeeeeeela dagen. Caféterian var dock stängd, vilket sög.
Sen efter skolan så följde jag med Elias, Lina och Oskar, till doktorn, sen gick jag, Lina och Oskar in på noret, sen mötte vi syrran och hennes pojkvän och nån kompis till henne på vägen hem och väl hemma så lekte jag med Oskar ute, sen blev det fika med mormor och göran för morsan kom hit och sen åkte vi till affären och handlade, sedan till mormor och hämtade två väskor sen hem och fixade mat, käkade, sen satte jag mig här efter jag packat och slängt i en maskin tvätt som jag snart ska hänga upp, men nu ska jag dra, hejdå 8D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback