Live life for the moment because everything else is uncertain!

Du måste lyssna till dig själv, höra vad du vill.

Idag har jag varit i skolan hela dagen typ, till halv fyra. När jag kom hem så tittade jag på tv och gick ut till kaninerna, sedan kom mormor hit, då satt jag och var social i köket jättelänge och så kom Klas hem, efter en stund gick vi till garaget och sen följde jag med mormor hem för dom skulle hämta nått, sen så åkte vi tillbaka, så gick vi in och käkade kvällsmat, sen började jag med tvätten och nu satte jag mig här en stund, ska duscha och städa rummet, vet inte vad jag ska skriva mer än så, tyvärr, hejsvejs.
Bild på mig dåva. Faktiskt inte redigerad, stod i väldigt ljust och så en inställning på kameran!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback