Live life for the moment because everything else is uncertain!

Holding hands with you and were out at night

Skolaaaaaaaaa, alltid lika kul.
Jag vill lyssna på musik, men har ingen mobil med musik eller ipod, för min ipod är död
och datorerna här på skolan är värdelösa och har inga högtalare, börjar bli lite sur över det.
Sandra gick nyss på idrott, så jag sitter själv, kul, fast hon kommer tillbaka snart ;)
Jag har gjort en del i svenska prov idag, så snart är jag nog klar med det så jag får veta var jag ligger i svenskan. Sen idag när jag kommer hem ska jag ändra min bloggdesign, för jag har kollat på andras bloggar och blivit grymt intresserad av att ändra den, sen ska jag lägga in lite bilder från kameran, ladda kameran och kanske gå ut och fota? Ja, vi får se vad jag ska göra när jag kommer hem, ingen är nog hemma då, kanske Elias om han inte drar iväg med nån kompis. Jaja, nu ska jag sluta skriva här och plåga er som läser. Tack och hej!


(har inga andra bilder i skolan.. och Tom var ju snygg..)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback