Live life for the moment because everything else is uncertain!

I turn the music up

Ja, idag har jag sovit till halv tolv, blev ingen skola för att jag sov asdåligt inatt och behövde sova, somnade nästan vid sex, men då tänkte jag att det inte var någon idé för att jag skulle behöva gå upp ganska snart, så ja, vid halv tolv så gick jag upp och satte mig och titta på tv med Lina, sen käka jag lite ''frukostlunch'' typ och sen städade jag min garderob och så slängde jag i min vittvätt i maskinen, sen satte jag mig här och har suttit här ett tag nu. Ska nog gå och göra någonting annat snart, vi får se. Redigerar lite bilder och lyssnar på musik just nu iallafall. Tack och hej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback