Live life for the moment because everything else is uncertain!

Jag gråter bah i regnet

Det är fint väder ute och jag vill fotografera trots att min näsa blir iskall, kom nyss hem från skolan, eller ja, för typ 10 minuter sen, slutade fem över två och gick hela vägen, tog 20 minuter. Woho, skolan har väl varit rätt bra idag, satt och skrev som en jävel sista lektionerna, lite jobbigt, ja. Men jag vet inte vad jag ska blogga om, föresteeeeeen, jag har svart hår nu! Jag älskar mitt svarta hår, det är bäst 8) Sen idag ska jag duscha, och så vet jag inte vad jag ska göra mera, det är ganska.... jobbigt.. höhö. Men vi hörs. Tack och hej.
(jag på resecentrum i sandviken) i miss it.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback