Live life for the moment because everything else is uncertain!

Just don't tell me that

Jag har inte haft någonting att skriva, förutom att jag varit i skolan, hur kul är det att läsa om egentligen? Nu är det äntligen helg igen, det är Lördag och riktigt höstväder, det är fint och sol och sånt, men alla löven har nästan ramlat av träden och det är kallt. Nu har vi fått börja skrapa rutorna varje morgon på bilen också, så jävla kallt är det. Snart är vintern här igen, det ska väl bli väldigt kul, jag ska åka snowboard och skidor och så självklart pulka, jag ska ha snöbollskrig med Anna och jag ska sitta och dricka te med tjocka strumpor och en filt framför teven. Fast nog om det, det var även soluppgång som man såg här för några dagar sen, jag var ut med kameran på en gång, så här har ni en bild som fyllder detta inlägget lite mer än vad det redan är... Och nej, bilden är inte redigerad, man kan ha solnedgångsinställningen på kameran.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback