Live life for the moment because everything else is uncertain!

Måndagen den 17 oktober.

Dagen .. Skola: Jag kom klockan halv 8 imorse, väntade på lektionen, hade svenska, rast nästan en timma, sen jobbade jag engelska, eller jag satt mest och prata med Emma, vi satt och skratta åt korkade blondinskämt och tro mig, läraren hade minst lika kul, hon skratta i 10 minuter åt ''Är du stum? Behöver du prata om det?'' Sen hade vi engelska, studietid mera, sen hade vi lunch, potatisbullar var det, efter lunchen var det engelska och sedan matte, sen fick vi sluta och imorgon har vi sovmorgon till tolv. ♥
Haha, kul liv jag har. Verkligen. Nu ska jag logga ut och sedan välja kläder till imorgon. Hejsvejs!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback