Live life for the moment because everything else is uncertain!

Nu tänker jag bli allra bäst och bygga upp ett lag

Sitter och lyssnar på gamla barnlåtar, jag saknar att vara liten, att sitta och titta på Pokémon, Bumbibjörnarna, Krambjörnarna, lyssna på sagor med Bamse, lejonkungen och allt möjligt och titta på Nalle Puh, Arthur, Bananer i pyjamas, Rickard Scarrys äventyrsvärld, Nalle har ett stort blått hus, björnes magasin, och allt <3
. Att dansa framför tvn till en låt på barnprogram, att sitta och leka och allt var bara underbart, inga tonårstankar, bara en massa lek och bus hela dagarna, det gjorde ont när man ramlade, det var det enda som gjorde ont, kärleken existerade inte och man var vän med nästan alla. Man bråkade och blev sams, det är inte som nu, nu bråkar man och avslutar vänskapen forever, i vissa stunder. Ja, men jag älskar barnlåtar fortfarande ♥

Dock var det inte i denna ålder jag kollade på sånt.. Haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback