Live life for the moment because everything else is uncertain!

Om du dör, då tar jag livet av mig.

Det finns ord och meningar som betyder så jävla mycket för mig,
iallafall när det kommer från rätt person.
När bara en person kan få dig att skratta så mycket att
 du får träningsvärk i käften, så vet du att personen betyder allt för dig.
När det finns en så stark vänskap, ett band som ingen kan klippa av,
så vet du att du har personen vid din sida föralltid, oavsett vad.
När du vill höra rösten på personen, vet du att du kan ringa,
du kan alltid smsa, även om du kanske inte alltid får svar, för är det en riktig vän,
så tröttnar den aldrig på dig.
Ni kan diskutera, bråka och göra allt möjligt,
 men bara ni vet att ni inte kommer lämna varann,
 det är med personen du vågar säga din åsikt till
 och att veta att den inte lämnar dig, som du kan vara dig själv med
, det är den personen, som förgyller dina dagar,
den personen får dig att orka leva.

- Du gör mig hel, det är det viktigaste för mig,
att det är du som får mig att skratta, du får mig
att vilja plugga, du får mig att tänka efter.
Du får mig att ändra mig till en bättre person
och jag kan inte tacka någon annan än dig för det.
Jag älskar dig, finaste.
[
och det kan man göra, även fast det är ens bästavän, för jag tror ingen har lika starkt band som vi har,
vi har gått igenom så mycket tillsammans, så mågna fina minnen, i tårar och skratt, ilska och ledsamt, allt.
Och det är det som får mig att älska dig så mycket, bästis. Tack för att du finns och funnits där när jag behövt dig, du vet att jag finns här för dig, vilken tid på dygnet som helst, alltid, bästis]





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback