Live life for the moment because everything else is uncertain!

För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.

Jag älskar svensk hiphop. Jag har blivit beroende av det igen. Precis som i 7an. Även om mer än hälften är deppiga, så är dom lika jävla underbara för det.. Alla finns heller inte på youtube, har laddat hem från sidor för flera år sen och har kvar det på datorn, det är underbara texter. Sofijah, Rmk, Danish, Fonky Fresh, Jey, Atle, Anton och Affe, Söder, Samy och Kitty. Det är underbar musik. Visst gillar jag annat också, men den musiken kommer finnas i mitt hjärta föralltid känns det som.. Åh, tack för att folk kommit på sån musik. Dom skriver texterna själva. Jag gillar också att skriva såna texter, men jag vågar aldrig visa dom, jag kan dock inte sjunga även fast folk har sagt att jag kan det. Men jag tror inte på dom. Såklart.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback