Live life for the moment because everything else is uncertain!

Höstväder

Idag har jag varit i skolan..
Första lektionen var svenska, då satt jag vid min dator och skrev, sen håltimme 1 timme då satt jag och käka macka med Petra och Sandra, sen gick jag och Petra (Peter haha.. ) runt och letade cigg åt henne, för hon hade inga och var inte mer än galen över det. Sen gick jag med Sandra till datasalen och satt där tills nästa lektion började, då hade vi studietid, så då skrev jag lite på datorn, satt med Petra, Sandra och Lollo, det gick ju sisådär, jag och Petra pratade och sen skyllde vi allt på Lollo. Efter det var det lunch, då gick vi och käkade och kan inte ens nämna vilket samtal vi hade xD Efter lunchen tog jag min älskling (datorn) till biblioteket och satt där och chattade lite med Anna och var på facebook, plus att jag hade ner en ''vägg'' i ett bibliotek. HAHAH, jag börja ju garva, för Lollo och Sandra fick den på sig... Efter lunch var det engelska och sen slutade vi för våran matte var inställd, så då gick jag hem och nu sitter jag häääär..
En cambild. Orkade inte ta min system. Hahah.. och det är inte skit på mitt finger,
jag har ritat med bläck.. Hahha.. Och mitt smink är utkletat efter regnet påväg hem
och mitt hår är lockigt.


kul ja det hade vi haha

2011-09-19 · 17:03:01

JAG KUL HADDE VI. HIHHI DET VAR NOG ROLIGAST NÄR SKYLLDE ALLT PÅ TYCKTE NI JA JAJA DE Tyckte inte ja

2011-09-19 · 17:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback