Live life for the moment because everything else is uncertain!

How did I ever find you?

Pratade med Anna imorse. Och så följde jag med Petra och Emma ut, för dom skulle röka. Sen hade jag lektion efter lektion efter lektion.. Nej, men det kändes så iallfall, satt och jobbade mycket matte och sånt. Sen vare lunch och då var det typ potatis och någon biff, vet inte riktigt vad det var. Åt litegrann. Sen efter lunchen hade vi engelska sen rast en halvtimme, då pratade jag med Anna, med tanke på att jag inte hade nått bättre för mig och så hade vi matte, under matten så sa dom i högtalarna i skolan att man inte får dricka vattnet i skolan och i centrala Leksand.. och hoppsan, så var klockan två och jag fick gå hem 8) När jag kom hem så käkade jag lite och satte mig här typ. Sitter nu och lyssnar på musik.. Så ja, vad ska jag skriva mer? Vet inte riktigt det faktiskt. Hejsvejs!


 - så sant, så sant, så sant.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback