Live life for the moment because everything else is uncertain!

I was crying on a saturday night

...Rubriken är liksom inte så, kom inte på nån annan text med just ''Lördag'' i. Idag har jag mest slappat..
Lina väckte mig imorse klockan nio för att säga att det hade varit minusgrader under natten och att det var tjock dimma ute. Men jag gick upp och åt frukost, rostat bröd med sylt och pannkaka. Sen började jag och Elias bygga lego, vi skulle göra hotell och allt möjligt, för han har massor, men vi tröttnade och jag satte mig vid datorn, efter ett tag gick jag och la mig i soffan.. Jag somnade nog någon .. timme? kanske. Till barnlåtar som spelades på dvdn. Sen när jag gick upp åt vi mat, kyckling och pasta med gräddsås ♥ Och så kom Christina och Arne hit, (Klas föräldrar) så vi fikade och jag drack te och sen gick jag ut en stund med Oskar och knäppte lite kort på honom. Sedan åkte Christina och Arne hem, då åkte vi upp på något berg i Tällberg, sen åkte vi runt och sen till ett hus som såg nästan ut som pippis hus och sedan till affären och köpte godis. När vi kom hem satte jag mig här, typ. Intressant dag! :)

Utsikten




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback