Live life for the moment because everything else is uncertain!

Lalalalaaaa...

Är du kär? Ja, o.o
Är du en sportfåne? Nej.
Är du likgiltig? WHUT?!
Är du röksugen? Nej, xD
Är du rik? Näe xD
Är du fattig? Näe .xD
Är du trött? Ja, fan...
Är du shoppingsugen? Lite faktiskt.
Är du töntig? Nej.
Är du ressugen? Ja, lite..
Är du skolsugen? Tror jag klarar mig..
Är du irriterad? Nej. Hungrig.
Är du festivalsugen? Njaaaaaa..
Är du alkholsugen? Näe, xD
Är du saknad av nån? Ja, det tror jag nog.
Smeknamn? PANDAMANDAAAA, haha..
Bästa åldern? det var 14.. xD
Bästa tidningen? Frida eller typ nått sånt. xD
Hur sminkar du dig? Mascara, kajal just nu.
Höstens accessoar? Ingenting, jacka..? xd
När stal du senast något? Har nog aldrig gjort det!!!.. Eller jo, ifrån skolan, men ah xd
Hur många timmar sov du inatt? 6 timmar.
Vilken film såg du senast? Vet inteee..
Vilken internetsida besökte du senast? FACEBOOK.
Vad sa du senast till vem? Hej till Elias.
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från Anna ''8DDDDDDDD'' typ xD
Vad gjorde du i förrgår? I lördags, hm. Satt inne och myste, xd var upp till ett berg.. 
Vad har du gjort idag? Varit i skolan, xD
Vad ska du göra idag? Äta ... Hahah
Hur många msn-kontaktetr har du? Typ ingen aning?
Vilket land besökte du senast? Sverige :D
Hur många snälla känner du? Ett antal..
Vad såg du senast på tv? Barnprogram...
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Pioner, kanske det hette?
Senaste köp? Godis.
Vad har du dåligt samvete för? Några saker..
Vad har du för skor? Inga på mig just nu, men brukar använda mina duffy converse mest.
Vad har du på dig nu? Mjukisar och tshirt.
Vilken musik har du lyssnat på idag? Liet olika.. :D
Skulle du säga nej till sex idag? HAHAHA, beror ju på xD
Är du vegitarian? Näe, jag skulle aldrig klara mig utan hamburgare, hade det inte vore för chickenbits på mcdonalds, hamburgare, köttbullar eller korv med bröd hade jag nog varit det! :D
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? JAAAAAAA...
Vad heter dina kusiner? Robin, Nellie, Philipe, Elias, Cornelia, Oskar, Luna och Stella.
Är du feminist? Tjejig är jag väl, men kanske inte riktigt så mycket? xD
Vad drack du senast? Kaffe i skolan.
Gillar du att laga mat? Kan vara kul om man har rätt sällskap..
När sjöng du senast? För ett tag sen xd
Håller du det städat? Nej, inte så länge.. xd
Vad gör dig lycklig? JADU, min bästavän! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback