Live life for the moment because everything else is uncertain!

Stockholm ligger öde och världen håller andan

Jag har då varit i skolan idag. Dagen började meeeed... Öhum, vafan var det? Jo, matte.
Efter det håltimmeeee till 10 i 10 och sen var det so, efter so'n klassråd och sen lunch, efter lunchen var det studietid och sen bild, sen slutade vi. Kul dag, blev bråk också, men skitsamma. Sen när jag och syrran tagit sällskap hem käkade vi och sen gick ut och la oss på studsmattan och prata för att vi inte hade nått bättre för oss, sen åkte vi till mormor och morfar göran och hälsade på och efter det åkte vi till affären och sen köpte vi mat på mitti och åkte hem och käka.
Efter maten städade jag och bytte sängkläder och hoppade sedan in i en dusch, nu sitter jag här och har gått ifrån en gång för att hjälpa till att vika tvätt. Snart ska jag nog .. Ingen aning, dricka vatten, borsta tänderna och kolla tv eller sova? No idea. Skola imorn igen, fast det är fredag. (Y)
Bilden är ENDAST för att jag gillade ögonen på den..
Allt annat är bara fail.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback