Live life for the moment because everything else is uncertain!

THA DAY TODAY

Idaaaaaag... Hade jag sovmorgon,  pratade med Anna då och så käka jag frukost och så tittade jag på tv lite dåva, sen cyklade jag till skolaan, väl i skolan hade vi studietid i två timmar, så började med att kolla på nyheterna sen jobbade jag lite matte, sen tog vi rast, då drog jag med Emma och Petra & Petras pojkvän för dom skulle röka, sen när dom gjort det gick vi in och då fortsatte lektionen till 20 över 11. Så när vi hade lunch gick vi till matsalen, det var pannkaka, så jag åt typ 7 stycken. Heheh... Ja, efter vi käkat satt jag och vänta och vänta och vänta, tillslut gick jag ner till Sandra som var i biblioteket och fick låna datorn hon hade och kolla facebook snabbt, sen började vi och hade svenska, då ska vi skriva nån roman eller vad det var på elva kapitel, våran lärare ska säga vad vi ska skriva i varje kapitel, första kapitlet heter ''Huset'' Så ja, det blir intressant med min humor och min fantasi.. Nej, men jag gillar ju att skriva så det lär väl bli ett MVG. Hoppas det iallafall.. Efter det så var det rast ett bra tag, satt och skrev om Huset då, sen svenska igen och fortsatte skriva då. Sen slutade vi och då cyklade jag hem, väl hemma kollade jag på tv och sen städade badrummet, efter det tror jag inte jag gjorde så mycket.. Jo, jag kollade på tv kanske, sen så åkte vi och käka på sibylla (Jag och skräpmat... ♥) efter det följde jag med Klas och tankade och åkte till affären. Sen hemma satte jag mig och pratade lite med syrran och sen satte jag mig här. Men nu lär jag gå, syrran ska ha internet. Pusshey ! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback