Live life for the moment because everything else is uncertain!

TiDSFÖRDRiV

Vad har du för TV-kanaler?
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Tv1000, tv4film, tv4 komedi,
Alla barnkanaler och massor..
Har du åkt moped någon gång?
Aoh
Har du busringt någon gång?
Ja, grymt kul! :D
Har du fått felparkeringsböter?
Jag har inte en bil :C
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jag har bara hoppat studsmatta och haft sånt där sele och hoppat ashögt, xd
Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Göteborg, haha..
Vilken är din favorit bland tecknade serier?
I drömmarnas trädgård <3.. Nej, men simpson och family guy.. kanske.
Kan du alla orden i nationalsången?
Kan hela nationalsången, så ja :D
Badkar eller duschkabin?
Badkar <3
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Hm, jag vet inte o.o
Chips eller popcorn?
Popcorn.
Vilken färg på läppstift använder du?
Använder bara läppglans ibland.
Apelsin- eller äppeljuice?
Inget.
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Petra, Lollo och Sandra - Makaroner och korv i matsalen..
Favoritchoklad?
Det var digestivechoklad och daim, nu äter jag inget av det.
När röstade du senast?
Beror på?
När åt du en hemodlad tomat sist?
Äter inte tomat.
Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej o.o.
Klarar du att tanka själv?
Ja, förmodligen?..
Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Nej, xd
Pepsi eller Coca Cola?
Ingenting :D
Vad var det senaste du handlade?
Godis (;
Har du kräkts offentligt?
Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Har gjort..
Har du ringt något betalnummer?
Betalnummer? Ja, det har jag nog, beror vad som räknas som de.
Kan man vara vän med sitt ex?
Ja, hahah! <3
När besökte du ett sjukhus senast?
Vintras.
Hade du mycket hår som liten bebis?
Nja, xd
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Ingenting, xd
Vad har du i din väska?
Använder inte väska, men jo, dataväska, datorn, haha.
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Musik.
Vad är du tacksam för idag?
Att... Jag vet inte, :o



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback