Live life for the moment because everything else is uncertain!

We love school, we cant wait, our teachers cool and our homeworks great..

RUBRIKEN STÄMMER INTE, KOM INTE PÅ NÅN BÄTTRE.
Jaaa.. Idag var det skola.. Typ, skolfoto efter första lektionen som var halvt som halvt inställd. Efter skolfoto lång rast och sen studietid, sen var det lunch och så ''prattid'' typ, sen var det svenska och sen slutade vi. Fick skjus hem och så var jag och syrran barnvakt åt tre jätte söta små pojkar, Oskar, Jim & Noa. Oskar 3 år, Jim 2 och Noa 1 och Noa kan inte ens gå. Så jävla söt. Men ja, vi var på Oskars rum och lekte, sen hoppade vi studsmatta och så gick vi till lekparken, åt glass och lite sånt. Sen kom deras mamma och hämtade dom och vi var barnvakt åt Oskar i någon/några? timmar till. Vi hoppade studsmatta, kastade gräs och lite sånt där. Sedan gick vi in och käkade och så gick jag och syrran ut och satte oss på studsmattan och pratade och där satt vi läääänge.. Nu sitter hon och kollar på hockey med Elias Leksand - Örebro. Hemmamatch. Jag är väldigt uppdaterad kan jag säga, dom sitter inne på vårat rum och jag är nämligen här jag med.. Nu ska jag gå och titta på det med dom. Hejdååååå ;))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback