Live life for the moment because everything else is uncertain!

IF THERE'S SOMEBODY CALLING ME ON, HE'S ONE.

Öhöhöh, jag vill bara blogga, men helt ärligt, har inte ett skit att skriva, allting kommer på nätterna typ, när jag går och lägger mig. Skumt! Men öh, får skriva det på papper och sen skriva det på bloggen. LALALALAA. *smart*
Näe, nu ska jag nog ta och gå härifrån alltsåå.. Snart börjar big brother.. om typ en halvtimme.
Men jag älskar att bara sitta här igen, nu har jag mina foton och redigeringsprogram, spotify, bra hörlurar!
Just nu är allt bra! Bortsätt från vissa då, men det gör ingenting, jag ska inte låta dom störa mig, tar så mycket
onödig energi..
Det finns personer jag är så trött på, jag har lust att bråka och skrika och bah, få värsta utbrotten pågrundav dom.
Jag menar, jag tar inte ut min ilska på samma sätt som förut, förut när jag behövde det så kunde jag sparka i en dörr, jag fick utbrott på morsan, slog glas i väggen, rev ner allt i mitt rum och tog sönder tapeten.. Nu sitter jag mest, blir förbannad, men när jag blir så arg, så börjar jag grina ändå, så shit the same! Aja, som sagt. Ska gå nu.
Vi hörs imorgon..
Btw, min läpp är lika stor som mount everest. ._.
Har nått sår eller nått sånt på baksidan av läppen,
nere. OCH DET GÖR ONT.. :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback