Live life for the moment because everything else is uncertain!

Okej, nu har jag vart riktigt dålig.

.. På att uppdatera alltså. Men jag vet inte vad jag ska skriva och ingen kkommenterar, så det är inte lika roligt då.. Men i vilket fall, har haft påsklov nu, grymt skönt, dock är det bara två dagar kvar, så imorn blir det avesta och söndag - ingen aning, förutom att.. dö innan skolan börjar. Nejmen, blir trevligt att slå sig ner med en kaffekopp där igen.. ;) Jobbade FÖR mycket förra terminen, kanske därför jag inte pallar nu. Uhu. Men nu ska jag gå och ha det trevligt med Lina och Klas, snart big brother!

btw, instagram har kommit till Android telefoner nu också, inte bara iphone, I LOVE IT.
Tumblr, Instagram, Facebook och Twitter ♥ - tack för att dom sidorna finns.
Annars hade jag haft ett väldigt tråkigt liv ;)



detvarlängesedanjagkomenteradedinblogjagvillebaraskrivadet inte en punkt eller ett utrops texen bara massa skriv fel kram klas

2012-04-13 · 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback