Live life for the moment because everything else is uncertain!

❄Andra advent.

Ja, jag vet, det är mitt i natten, men ändå, det är andra andvent, det är söndag, klockan är efter tolv osvosvosv. Nejmen, igår pyntade vi julgranen och allt börjar bli fixat och snyggt här hemma, så kommer det vara tills vi flyttar till större lägenhet. Alltså, jag älskar Sandviken. ♥ Sen på måndag får vi se om rektorn ifrån Bessemer ringer och sånt, sen ska jag även fixa ID kort nästa vecka och sånt där.. Nu ska jag nog snart sova, mina ögon är hemskt elaka och stänger sig hela tiden, jag har liksom inte ens gjort dom något?!?!?!?.. Men ja. Vi hööööreeees!
 
Försökte få en hyffsat bra bild på Julgranen utan blixt, vet dock inte om jag lyckades så bra?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback