Live life for the moment because everything else is uncertain!

❆ En massa snö ute, och jag har bara joggingskor och jacka..

Det snöade inte när jag drog till Sandviken, så jag har typ ingenting här, men ah, det lööööööser sig. Kan njuta av att titta på snön och kanske gå en promenad, fast har ingen kamera, SUGERRRR. Imorn åker jag till Leksand igen, om inte tågen är grymt försenade pga snön, och så på fredag åker jag igen och tar med lite saker och två kaninisar, för jag och syrran har fixat bur, med mammas hjälp såklart och sen på söndagen åker jag tillbaka till Leksand och är där en vecka, sen åker jag nog hem på fredagen och tillbaka på söndagen och sen på tisdagen den 18 så flyttar jag heeeeem till Sandviken, och mer positiva saker än så har jag - Jag blir utskriven (säger man så?) ifrån socialen för gott. Om jag sköter mig dvs. Haha, men förmodligen gör jag det! Så nu är jag glaaaad, i juletid osv, haha.
 
❄ Men ha en trevlig SNÖIG dag. Så uppdaterar jag när jag orkar igen, kommer förmodligen in massa bilder (från We♥It såklart)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback