Live life for the moment because everything else is uncertain!

I was so stupid for letting you go, but I - I - I know you're still the one

Hejsan, hej, hallå, hello, tja, tjena, tjenare, goddag, halloj, hoj, osvosvosv.
Men iallafall HEJ, och välkommen till min trååååkiga blogg. Nejmen, jag har haft så mycket att göra dom senaste dagarna, så det har liksom inte blivit aaaav. Iallafall, just nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik, har varit till öb idag sen hem och käkat med syrran och sen lockade jag håret lite, hehehe, färgade det igår nämligen, blev verkligen rött, inne syns det knappt, men ute, WOHA, vad rött. Kanske får ni se en bild senare, nu har jag ingen alls. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, julen är över, snart är det nyårsafton och sedan ett helt nytt år. typ ja. hejdå.. heheh..
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback