Live life for the moment because everything else is uncertain!

Sandvikenbo!

Bor äntligen i Sandviken igen. Har fixat min vägg, som jag kommer få fixa igen när jag får eget rum och vi flyttat till större lägenhet. Men ah, allt är så bra just nu. Måste vänta på att lite pengar ska komma in på mitt konto, så jag kan gå och handla mjölk eftersom att mamma kommer hem ikväll. Så idag har jag och syrran umgåts massor med våra kära kaniner, som mår hur bra som helst, trots resan, väldigt nyfikna ute. Så söta så. Och så har vi tvättat/hängt tvätt, ätit, chillat, städat och nu sitter vi vid varsin dator, hon i sitt rum och jag i min säng. Happ.. Har inte så mycket mer att skriva, faktiskt. Men vi hööörs!
 
 
Mobilbild, mörkt osv, kvaliten är skit kass..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback