Live life for the moment because everything else is uncertain!

Tidsfördriv.

1. Tre namn jag lyssnar till: Amanda, Manda och typ ''du''
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Öhum, min coola klädstil! :D
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Allt.
4. Detta är jag rädd för: Att bli lämnad, att bli för mycket hatad, kryp, dö. osv.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Strumpor, (haha, konstigt, men hatar att vara utan.) sen typ musik och mat.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Sluta prata, låta bli att duscha och typ sluta äta pepparkakor..
7. Detta tycker jag om att göra: Sjunga, lyssna på musik, fotografera, vara med bästis, äta skräpmat.
8. Detta vill jag göra just nu: Käka kebab, haha, varit fett sugen på det i flera veckor.
9. Bästa känslan: När jag skrattar/ler asofta en hel dag så att jag får träningsvärk.
10. Värsta känslan: Deppig, känna sig utanför, tankar som kommer när man inte kan sova..
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Haha, no idea, har inte en partner.
12. Är jag kär just nu?: Ja.
13. Jag vill gifta mig: Självklart.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Oj, massor tror jag ..
15. Min käraste ägodel: mobilen eller kameran..
16. Något jag vill ha i present: En dator, pengar till piercingar och tatueringar, pengar till att fixa alla kåpor till moppen..
17. Detta har jag på mig just nu: Pyjamas, underkläder.
18. Favoritkläder: Ehum, på sommarn, linne och jeansshorts, på vintern, tajta jeans och stor tröja, eller stora jeans och tajt tröja, eller tajta jeans och tajt tröja, eller stort alltihop. - VET INTE.
19. Favorit djur: Hund, katt, kanin.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Allt möjligt.
21. Favoritlåt just nu: Change my mind med One Direction
22. Roligaste ämne i skolan: Ehum, so, om jag måste välja av dom jag har..
23. Tråkigaste ämne i skolan: Om jag verkligen måste välja, no, matte och idrott..
24. En bok jag gillar: Harry Potter böckerna, älskar dom, lol.
25. En film jag älskar: Oj, massor..
26. Favorit tv-program? Ehum gillar allt möjligt, från 2½ men till gossip girl, såatteh.. Men skippar gärna family guy.
27. Favoritdoft: Alltså, herrparfym <3
28. Detta äter jag gärna: Donken, kebab, nudlar.
29. Dricker helst: Mjölk, Sprite, Sockerdricka, typ.
30. Favoritgodis: Ahlgrens bilar, lakrits, sockrade/saltade jordgubbssnören.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Självklart vill jag till något varmt land som Gran Canaria eller Grekland eller Thailand, men hemskt gärna vill jag åka till England, New York, Köpenhamn, Irland, alltså, ja.
32. Färg på mina ögon: Bruna ._.
33. Min längd: 156
34. Jag tror på: Typ inget just nu, haha,
35. Jag spelar: Typ massa spel på mobilen bara.
36. Person jag beundrar: Bästis.
37. Så här bor jag: I en lägenhet med morsan och syrran.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Haha, vet inte.
39. Det här tänder mig: Vafan är detta för fråga då?
40. Det här gör mig avtänd: Öh.
41. Favoritfärg: Rosa, svart, vit, grå, typ.
42. Favoritcitat: Eh, vet inte.
43. En hemlighet jag vet: Kan jag ju inte säga, då är det ju ingen hemlighet..
44. Bästa present jag fått: Eh, vet inte,
45. Senast köpta skiva: SKIVA, hahahha, nej, jag vet inte, :(
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Eh, inget
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Everything
48. Udda förmåga/egenskap: HAHA, inget..
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Panda, haha, nej, vet inte.
50. Vad lyssnar du på just nu? One Direction
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Typ vandrat runt här hemma och inte gjort nått alls, haha, ska sova om ett tag.
52. Var är dina föräldrar födda? Eh, Pappa i Örebro, Mamma i falun eller ludvika.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Photofiltre
54. Vilken är din favoritcafé? Selmas är rätt najs, men alla ställen dom har kaffe latte på, haha.
55. När badade du i en pool senast? Beror ju på vad för pool.
56. Har du varit med i någon skolpjäs? HAHA, en gång, aldrig mer.
57. Hur många barn vill du ha? Haha, vet inte, ett till att börja med.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dansband, kanske, eller nått
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Näe.
60. Vad har du för TV-kanaler? Haha, vet inte vad alla heter.
61. Har du åkt moped någon gång? Japp, kör ju till och med (H)
62. Har du busringt någon gång? Ja, har väl kanske hänt.
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? bungy-jump vill jag prova.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Haha, åbo hamn... i finland.
66. Har du en egen trädgård? Balkong? xD
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Eh, vet inte :(
68. Kan du alla orden i nationalsången? Ja,
69. Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Vet inte, o.o
71. Favoritpizza? hatar pizza
72. Chips eller popcorn? popcorn.
73. Vilken färg på läppstift använder du? Inget alls.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Eh,
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? ingeeeeet.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Det var så längesen att jag inte minns.
78. Favoritchoklad? Äter inte choklad.
79. När röstade du senast? Är för ung.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Äter inte tomat.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej.
82. Är du bra på matlagning? Nej.
83. Klarar du att tanka själv? Ja, hah.
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? HAHA, nej.
85. Pepsi eller Coca Cola? Inget.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? nej, har aldrig jobbat.
87. Vad var det senaste du handlade? Godis.
88. Har du kräkts offentligt: Nej,
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? ehum, båda?
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?Kanske.
91. Har du ringt något betalnummer? Nope
92. Kan man vara vän med sitt ex? JA!
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Eh, jadu?
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Nej, tror jag inte.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget alls.
96. Vad har du i din väska? Använder inte väska
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Smsa och lyssna på musik.
98. Vad är du tacksam för idag? Mycket.
99. Vem är den snyggaste personen du sett? Louis Tomlinson.. Och Harry Styles.
100. Var detta test roligt? Njae. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback