Live life for the moment because everything else is uncertain!

ÅTTONDE FEBRUARI TVÅTUSENTOLV

Öhö, imorse var jag till tandläkarn. Inte lust att skriva om det just nu. Men ah, iallafall efter det så blev det skola direkt, hade ARL, men hann knappt vara med där och efter det matte, satt och lyssnade på musik och gjorde några tal, men pallade inte jobba, sen hade vi studietid, då läste jag och Sandra i bibblan, vi ville inte sitta i klassrummet för att det är så satans kallt där, så efter det var det lunch. Åt lite pasta och sen gjorde vi inte så mycket, tror jag? Haha, men ah, sen hade vi svenska, satt och läste aaaaaaaaaslänge kändes det som, men sen så kom Emma och sen efter ett tag slutade vi, så vi drog och köpte kaffe i cafeterian och sedan drog vi till bussen och åkte till Tibble, hem till Emma alltså, där var jag till typ klockan sex, vi käkade lite makaroner och korv och jag fotade Emma och så gosade och lekte vi med hennes katt. Öhö, ja, sen var ju bussfan försenad så jag fick stå och frysa arslet av mig i 20 minuter. Men ah, kom hem, prata med morsan i telefon och så hoppa jag in i en dusch och sen käka jag. Satte mig i soffan en stund och sen satte jag mig här, ska typ gå snart, är så satans trött. Vet inte varför.. Imorn blir det nog Borlänge, får se hur länge vi blir där. AAAAAAH, hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback