Live life for the moment because everything else is uncertain!

Stockholm vaknar långsamt på droger och på sorg, snön hyr ut sin oskuld till hela Kungsholms torg

Ja, idag har jag varit i skolan, VAD OVANLIGT! Nej, men ärligt. Kom dit typ kvart i 8, hade ARL första lektionen, efter det kom Sandra till skolan, kvart över 9 började matten, gjorde några tal och sen tappade jag koncentrationen. Efter matten var det studietid fram till 11, då vi hade lunch, Sandra och jag gick till noret och jag köpte en burk sprite, efter det så gick vi tillbaka till skolan, tog en kaffe och satte oss vid datorn. Efter lunchen hade vi Svenska i två timmar, väldigt roligt. Not. Sen när vi slutade gick vi till Hemköp och häcka fram tills Sandras buss kom och så stod jag ute och vänta på min med massa småpojkar och en äcklig gubbe. När jag kom hem vare lite snack och så fixade jag tvätten och så har jag duschat och lite sånt! 8) Nu ska jag äta, vi hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback