Live life for the moment because everything else is uncertain!

Underneath your clothes, there's an endless story

Är i Sandviken, eller har varit det i några timmar nu, men ah, asskönt att komma hem lite också.
Träffat morbror och hans stora björn Leo, (En valp.. som inte ser ut som en valp, som ser ut som en björn..) Med andra ord, hans skitstora hund.. Ehum, socmöte var idag också.. Sen får vi se hur helgen blir, kanske ska träffa Anna. Vi får se, har faktiskt inte en blekaste.. Nu ska jag sova, tror jag, för jag är riktigt trött ( Om jag nu kan med tanke på att jag alltid blir så jävla pigg..) .. Det känns lite segt.. Men behöver inte gå upp iallafall, har redan vart på toa, borstat tänderna och tagit bort sminket, pyjamas på också för den delen! Men jaaaao, bloggar mer imorn eller så. Hörs!
Hunden Leo [ Jörgen som knäppt bilden ]



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback