Live life for the moment because everything else is uncertain!

I can be your hero, baby, I can kiss away the pain

Nu sitter jag här, som vanligt. Haha, nejmen, har man inget liv så har man inte. Eller vad säger man?
Jag har träningsvärk som fan också, var med på idrotten igår, första gången på sju år. Nu har jag idrott
tre gånger i veckan, men får ta bort en timme om det blir för jobbigt. Men valde det endast för att få
sluta liiite senare en dag i veckan, halv två. Mina dagar suger, slutar inte senare än två. Jag vet,
jag borde inte klaga, jag har det bra med korta dagar, långa luncher, långa raster, blablabla.
Men jag är i skolan för att plugga, för att få betyg, inte sitta och hänga och göra ingenting.
Aja, what ever!

Dessutom, idag är jag väääldigt glad!.. Eller just nu är jag.
För SUPERSNÄLLA Sara / Samps har laddat ner låtar åt mig och jag älskar det!
För mitt program fungerar inte, så nu har jag fler låtar i mobilen, har inte så många, bara
typ 240 stycken, men ah! HON ÄR ASSNÄLL! Har känt henne sen 08, på internet, men ändå,
vi lärde känna varann genom Tokio Hotel. Det har mestadels varit snack om det. Men ah!
Vi har perioder då vi pratar massor och då vi inte pratar alls, men hon är sjukt rolig!
Sjuk humor har vi också, typ Iprenmannen, HAHAHAHAH!
Gustav Schäfer & Bill Kaulitz!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback