Live life for the moment because everything else is uncertain!

NIONDE JANUARI TVÅTUSENTOLV

Idag blev jag väckt runt åtta - tio över åtta tiden, då gick jag upp, klädde på mig, blev bara linne, tajts och one piece, sen typ mössa och så sminkade jag mig, sen åkte vi till Christina och Arne, (Klas föräldrar) och lämnade Oskar, för dom skulle vara barnvakt, Lina släppte av mig på kupolen och drog vidare till sitt. Jag köpte en lila mössa och 4 par strumpor, två par var rosa och två lila (Nästan samma lila som mössan). Efter en timme ungefär kom Lina tillbaka, då käka vi och sen gick vi in på Rusta och tittade, hittade två mattor till rummet som hon köpte, SJÄLVKLART ROSA. Men det är något med mig och rosa, har fastnat i en jävla konstig period, stark rosa och stark lila, det är dom färgerna jag tycker väääldigt mycket om, men inget slår väl svart ;). Hah, men ja, sen åkte vi och hämtade Oskar och stannade kvar ett tag och fikade lite. Sedan vidare hem, höll på att somna flera gånger i bilen. Men väl hemma satte jag mig vid teven och tittade och sedan satte jag mig här.. Men jaja, hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback