Live life for the moment because everything else is uncertain!

TIONDE JANUARI TVÅTUSENTOLV

Skolan började idag, så jag gick upp halv 7 eller något, orkade inte titta på klockan, klädde på mig, sminkade mig, platta håret, åkte till skolan, väl där satt jag och prata lite med Micke och sånt, sen kom Sandra och vi köpte kaffe och satt och väntade på att klockan skulle bli tio. Klockan tio började vi och hade matte i 50 minuter och sedan lunch en timme och efter lunchen snackade vi bara och så fick vi gå hem. Ehe, bra att börja första dagen enkelt. Jag och Petra satt och garvade ganska mycket på slutet, men det är så när man är på bra humör. Tack gode gud att jag var det. Vi satt och jämförde Mickes ben med mina och kom fram till att han har 2 gånger så stora lår som jag, med tanke på att han är runt 2 meter. Han är verkligen lång.. Sen satt vi och pratade om döva och teckenspråk och sånt shit. Men sen när vi slutade så drog Emma och Petra åt ett håll, Lollo till bussen, Sandra till gymmet, så jag gick hem. Haha, iskallt ute. När jag kom hem satt jag och pratade med Lina lite och sen satte jag mig här. Och börjar bli varmare nu.. Måste även fylla på mobilfan, den har 0,00 kronor! Trevligt.. Not! MEN JA, hoppas min snälla Pappa kanske kan fylla på den!
Vi höööööööööööörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback