Live life for the moment because everything else is uncertain!

SJUNDE JANUARI TVÅTUSENTOLV

Inatt drömde jag en sjukt konstig dröm, jag drömde att jag var med Anna, att vi hade flyttat till Falun i egen lägenhet och att ovanför lägenheten var Annas hus och vi fick inte vara där nere utan något djur (ifall vi behövde hjälp) och så åkte vi tåg från sandviken till falun fram och tillbaka varje dag för att vi gick i skola i sandviken och även i drömmen så såg jag min gamla lärare i tecknade karlsson på taket's kläder, det var hel knäppt, vi pratade även med honom asmycket på tågstationerna.. Allting var så förvirrande.. Men iallafall blev jag väckt vid halv elva, Lina berätta att vi skulle till en godisaffär i Vansbro och så skulle vi till Malung, så jag fixade mig direkt och satte mig och åt frukost, sen satt jag och väntade på att folk skulle bli klara och så åkte vi, det var en bra bit och jag köpte godis för 65:- SVINDYRT. Och sen åkte vi vidare till Malung, där gick vi in på en stor affär eller loppis? Ja, i vilket fall som helst var det ingenting som intresserade mig. Sedan vidare till Sibylla och käkade, sen åkte vi till Mora och så stannade vi utanför Volvo, där Klas skulle in och prata i hundra år, Lina & Oskar gick också in, alltså, satt i bilen och väntade i 50 minuter. Sedan så åkte vi till hem, det var jävligt mycket bilar och en BUSS körde om oss, förmodligen var folket från Sälen. Men vi åkte och tittade på backen i rättvik (Slalom/Pulk/Snowboard - backen) sen åkte vi hem. Höhöh, ganska mycket bilåkande. Men inte klagar jag, älskar att åka bil, även fast jag blir rastlös tillslut. Men ja, nu ska jag .. Vet inte.. Sätta på mig min One Piece och göra te? Äsch, vet inte, lät bara så underbart. men ja, tack och hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback