Live life for the moment because everything else is uncertain!

TJUGOFJÄRDE JANUARI TVÅTUSENTOLV

Har inte pallat blogga alls, vet inte varför, men helgen var underbar, för Anna var här heeeeeela helgen och det var askul, vi har gjort massa knäppa saker, varit i min skola, suttit ute på backen sent på kvällen, fikat i ett trapphus, gått massor, kollat på fina hus, käkat på mitti och legat och prata i flera timmar om.. Allt möjligt. Haha, vi har en fin framtid, det är allt jag säger! ♥
Ja, vad ska jag skriva mer? Skola igår, idag var jag hemma, skola imorn igen, jag längtar inte.
Nu ska jag gå och sätta mig och kolla på teve och äta popcorn, bara för att jag vill det.
Sen ska jag läsa massa harry potter också. Men det blir sen. Jaja, tack och hej!

Random bild bara



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback