Live life for the moment because everything else is uncertain!

Hissar/Dissar


Hissar
Sommarlovet.
Hur underbart är det inte med sommarlov?
Sova länge, softa på dagarna, göra saker.
Slippa tänka på läxor och prov, bara vara helt enkelt!

Rea på affärer.
Det är ju helt grymt, som när det är mellan 20:- och 50:- på underkläder
när dom i vanliga fall kostar runt 70:- - 200:- ? Det hissar jag iallafall!

Att sola.
Dock har det inte varit sol på flera dagar?
Hallå, sommarn, var är du? ..



DISSAR

Regn
Så jävla trött på att det regnar,
vafan fick jag för sommarlov för?
För att sitta inne för att det regnar? Nej. Fyfan.

Deppiga tankar.
Vem vill ha det egentligen? Det suger riktigt hårt..
Tankar som ''fan, jag har gått upp i vikt.''
Eller '' Jag duger inte till någonting''

Bloggtorka.
När man inte kommer på vad man ska skriva på bloggen,
man vill verkligen blogga, men vet inte vad
man ska blogga om.. Riktigt dåligt..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback