Live life for the moment because everything else is uncertain!

Jag ska nog börja blogga mer...

Brukar ju vara så att man lite halft lägger ner bloggen under sommarn, men det tänker inte jag göra.
Jag ska försöka uppdatera varje dag, trots allt så kommer jag på det mesta på kvällarna.. Så bloggtorka har jag inte.
Fick sommarlov i torsdags, sjukt skönt och vi avlivade en av våra gulliga kaniner, Novellie hennes tänder växte så mycket, så det var för hennes eget bästa. Dock känner den andra kaninen sig väldigt ensam och sitter bara i ett hörn nästan hela tiden och tittar, äter knappt eller dricker knappt.. Stackarn.. Igår (Fredag) var jag på kusin Elias och syster Alexandras avslutning, Syrran har gått ut grundskolan, Grattis till henne! Idag, har vi varit på noret och så köpt godis, vart hemma och tagit det lugnt, imorn är det söndag, då ska jag packa, sen ska jag till Sandviken på måndag och vara där en vecka. Trevligt! Men öhö.

Jag har också blivit brun också, för att tala om någonting intressant. Och jag har haft stor lust att fixa mitt hår i någon snygg frisyr, men jag vet inte hur. Jag har bara kommit fram till att klippa topparna och sen klippa upp det så kan jag ju göra det mesta med det. Önskar bara det var tjockt.. Men ajaaa..


Mitt hår är inte sådär mörkt annars och jag
ser väldigt tjock ut, men annars så är det lungt.
BRUN!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback