Live life for the moment because everything else is uncertain!

Ö&B, Spöregn och resturang!

Idag gick jag upp typ, elva kanske? Käkade frukost och sen gjorde vi oss iordning och gick till Ö&B, när vi var klara där gick vi in på prix, klädjätten och jysk efter det började vi gå hemåt och rätt som det är börjar det spöregna, sådär överdrivet mycket, så illa att jag knappt såg någonting och det åskade också, var helt blöt när jag kom hem och var tvungen att byta om och torka håret med hårtork. Väl hemma satt vi och chillade lite och sen drog vi iväg till ica och handlade och sen drog vi och käkade på amorinen här i Björksätra. (Jag ♥ skräpmat) sen hem och chillade. Tack och hej!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback