Live life for the moment because everything else is uncertain!

Sandviken just nu, wtf ;)

CHACHA BLOGGEN... Nej, bara skämta. Men tjenare..
Idag så är det måndag. Jag har sommarlov och gick upp klockan 7 för att åka till Borlänge vid 8.
Så blev det frukost på donken, fast tog bara en dricka. Dom har inte så god frukost där. Och efter det
så blev jag och Syrran avsläppta vid tågstationen Borlänge, med all vår jävla packning. Och stod och väntade ett tag på tåget, när tåget väl kom hoppade vi på, fick bra platser och så satte jag i musik i öronen medans syrran sov. Väl framme i Sandviken så väntade vi på 14 bussen i typ 20 minuter och så när den kom åkte vi med den hem, gick in och lämnade grejerna och drog till Ica, sen satt jag och syster på balkongen ett tag och bara chillade.. Hon gick dock och la sig sen, för hon är skittrött, haha, så jag satte igång teven, en timme senare ungefär så kom mamma hem och vi fikade lite, sen tittade jag på teve igen och så somnade jag i soffan typ en - två timmar i soffan och så skulle vi käka och lite sånt. Sen blev det Ica igen och handla mat och sådant. Efter vi vart på Ica så gick jag ut och cyklade i 40 minuter och kom hem för nån timme sen och har bara slappat sen dess. Ska kolla på film senare, innan jag går och lägger mig, så kommer nog blogga mer idag :) Pusshey!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback