Live life for the moment because everything else is uncertain!

He's the only one that I believe can save my life.

Rubriken har väl inget med inlägget att göra, haha. Som vanligt nästan..

Idag, har jag varit i skolan, alla goes ''WHUUUUUT, Ovanligt..'' - Bara för at jag är så bäst och sköter skolan.. Nästan sköter skolan, jag kan inte koncentrera mig för tillfället, men jag har iallafall närvaro på lektionerna. Det är bra, har inte skolkat någon gång sen skolan började i Augusti. Det är också bra. Men ja, dagen idag har alltså sett ut ungefär såhär:
Började klockan åtta imorse med ARL, gick bra, pratade praktik och sånt. Sen rast och så matte, efter matten studietid och lunch, jag trodde det skulle vara gott med fiskpanetter, sås och potatis, men UEW, säger jag, dom hade haft citron eller nått i såsen, så där blev det förstört. Efter lunchen hade vi högläsning, IGEN, gick precis lika bra som igår, - Ingen lyssnade - Jag och Emma fick nått jävla ADHD skrattanfall.. Åt lärarn... För hon härmade hur ''vi'' satt på lektionerna, hon satt med fötterna på en stol, mobilen i handen inne på facebook och höll på med massa annat, samtidigt som en grabb i klassen skulle läsa högt, HAHA!  (INTE BRA!) Ehum, sen var det svenska, gjorde ingenting först, men sen läste jag och jag ÄLSKAR boken, så mycket att jag satt övertid 10 minuter, kan ju inte sluta läsa bara sådär? :c Så mitt i allt såg jag klockan och bah ''Fan, bussen'' Kom på sen när jag gått ut till bussen att den inte kommer förrän om en halvtimme. Första tanken då ''fml, kunde läst mer...'' Haha, ja.. Imorgon har vi friluftsdag, alltså ska jag, Sandra, Emma, Petra (kanske) & Emelie (om hon är frisk) bowla i borlänge. Hellre det än nått annat, höhö, jaa, börjar 11 och slutar 1, sjukt chill. Efter det blir det Kupolen, sen får vi se vad som händer, om jag åker hem eller om jag väntar på Lina eller Klas! - I vilket fall, efter skolan så käkade jag gröt och sen pratade jag med Lina om lite allt möjligt och så vet jag inte vad jag gjorde, var allmänt rastlös och bara gick runt. Sen kom Klas hem och vi pratade lite i köket och sen så .. Haha, vet jag inte.. Men jag hoppade in i duschen iallafall och så käkade vi och sen satte jag mig vid datorn och har suttit här ett tag.
Så, nu slutar kag skriva, orkar inte liksom. Saknar min dator som fan just nu, för jag kan inte redigera bilder eller ha mina bilder på typ bloggen/bdb/facebook, så ah, det är lite jobbig.. VI HÖRS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback