Live life for the moment because everything else is uncertain!

If I lay here, if I just lay here, would you lie with me and just forget the world?

Kom hem till Leksand igår.

Idag, skola, första dagen efter lovet, har läst och jobbat engelska. Lite segt.
Men ah, svenska första lektionen, sen rast, studietid, idrott (dock hade jag glömt det, så hade inga kläder med mig..) Efter det lunch och lunchen gick jävligt fort, pratade massa mobilspel, sen engelska och sen slutade vi.
Tog bussen hem och vek lite kläder och slängde i mina kläder och ska nog snart kolla om det är klart och sen slänga i nästa maskin. Höhöh. Ja, vad ska man säga mera? Vet inte vad jag ska göra idag. Blir nog bara att slappa tror jag.. Har inte nått bättre för mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback