Live life for the moment because everything else is uncertain!

Sandviken i mitt ♥

Ja, jag ääääälskar Sandviken. Det kommer rakt ifrån hjärtat. Älskar min underbara säng och älskar att vara hemma hos mamma. Men ja, idag har jag.. Ehum, vaknade halv 8 imorse, YAY, nejmen, sen åt jag frukost vid halv elva eller nått sånt och satt och snacka med morsan, sen fixade jag mig.. Mamma fixade sig, naturligtvis ;), nu vet jag varför jag sminkar mig och vad jag fått det ifrån, jag vet nu var ifrån jag fått idéen att fila naglarna, färga håret och blablablaaa. Men ah, vi gick till Ica och lämna en film, hoppade på bussen som kom precis, åkte till stan och gick in Kicks och kolla efter en röd hårfärg - hittade ingen. Sen gick vi till nått ställe där det skulle vara billigt, men det var stängt och sen gick vi till Rusta, där världens bästa vän var, pratade ett tag och sen gick jag och morsan vidare till dollar och titta lite, hittade inget där heller, sen till Ica Maxi, där hittade jag en film jag köpte och en Loka. Sen väntade vi på bussen i en timme eller något sånt, Längre kändes det som, frös arslet av mig. Sen åkte vi buss hem och nu har vi plockat lite här, morsan gör käk (Korvstroganoff och makaroner ♥) Senare idag ska vi vara barnvakt åt Luna och Stella, Philipe kommer även hit. Sen kommer Lisa & Joel hit och vi ska titta på melodifestivalen. Ska försöka hinna med att gå till Ica en snabbis och köpa godis. (Inte alls godisråtta (a))

Aja, pussheeey!

KOLLA VAD JAG HITTADE, EN SJUKT GAMMAL BILD PÅ MIG, haha :c Jesus, 7an.
Askort hår, haha..



fjortis eller ::??:?

2012-03-03 · 18:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback