Live life for the moment because everything else is uncertain!

Would he say he's in L-O-V-E?

Hej, bloggen.. Typ? Men nej, jag har inte skrivit så mycket här. Har inte vetat vad jag ska skriva riktigt. I helgen var jag i Sandviken, vilket var jättetrevligt och bra. Sen igår så gjorde jag ett matteprov jag vart Godkänd på och idag fick jag veta att jag blev Godkänd på provet i Brott och Straff. Känns rätt bra, så två prov i Samhällskunskap och två prov i Matte har jag klarat. Snart ska jag nog göra ett till prov i matte, kanske fredag? Jag vet inte.
 
Snart har vi lektion igen, IT, och efter det studietid. WOHO. Eller nått. Nej. NOT REALLY. Sen får vi se om jag går runt på noret eller drar hem på en gång. NÄE, VI FÅR SEEEE.. Hejrååhhh...
 
Hahah, så jävla söt, Harry..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback