Live life for the moment because everything else is uncertain!

Your hand fits in mine like it was made just for me.

Ja, jag har gått och kärat ner mig ik One Direction, precis som jag gjorde med TH, älskade två av dom extremt mycket och hade en favoritlåt en längre tid innan jag bytte. Likadant med 1D. Så hej, ge mig så mycket saker som möjligt med dom.
- Sängkläder
- Tröja
- Album
-Affischer
- ALLT.

Ja, jag har blivit knäpp. På riktigt.
Inte för att One Direction fans är knäppa, men jag trodde aldrig jag skulle börja gilla ett band som jag gjorde med tokio hotel, men tydligen är det möjligt.. Så mina favoriter är Harry Styles och Louis Tomlinson. Favoritlåten är Little Things. Men älskar dom flesta.. Åh, puss på detta band.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback