Live life for the moment because everything else is uncertain!

7 Oktober

Tjaaa. Skrev imorse att jag inte visste vad vi skulle göra idag, så efter det blev det frukost, sen gick jag ut till kaninerna och min älskade Putte är sjuk tror jag, han reagerar inte, så stod där och grinade bra länge.. Efter det blev det att åka till rättvik en snabbis, sedan till sågmyra och lämna tillbaka ett par byxor, sedan vidare till borlänge där vi gick på rusta, sen till en pizzeria, käka både hamburgare och kebab, så jävla gott <3 Men sen så åkte vi till rusta igen för jag skulle in och köpa en matta med "englands" flagga, eller det är ju storbritanniens, men ah, skitsamma, sen vidare till öb där jag hittade en stor playboy affisch jag ska sätta upp. Vi letade efter tapeter, men hittade inga, så vi ska kolla igen imorgon. En blev det åka till coop.. Efter allt detta åkte vi ut till mysiga Gustavs och fikade, sen väl hemma så kollade jag Putte, han verkar lite piggare.. Imorn blir det tandläkarn osv. Nu, ska jag vila min hals, hosta och sova. Godnatt!

Käket!

Min fina..


Åh älskar kaniner!
Super mega gullig!

2012-10-16 · 12:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback